allt klart !

Bonjourno!
idag har jag varit med Sofia och Gabrilella. kul tycker jag .
Nu är dom omtalade presenterna äntligen klara, rummet är stökfritt (nästan) och nu väntar jag bara på "tha big moment" när presenterna ska öppnas, hihi. men jag får vänta i kanske två timmar till för det.

tills dess har jag glada nyheter. Sofia Höglund är just nu påväg norrut. Vilken tid hon anländer i Skellefteå är fortfarande oklart. oj vad jag har saknat henne.
Nu tycker jag att vi håller tummarna för att hon kommer hem hel och hållen. Vi knäpper våra händer och ber än bön.... nej, nu skojar jag. vi ska inte be. men hålla tummarna skadar aldrig. Är det dock någon där ute som har lust att be sak jag inte hindra den personen. be förall del, jag sak inte störa.

här kommer bilder från en rolig dag (en tid tillbaka) med en rolig vän.
                                                      
tyvärr finns det ingen bild på den roliga kompisen.

anledning ?
- hon fotade

varför fotade inte jag ?
anledning :
jag förstår mej inte på så kompilcerade kameror som den som hon äger

den roliga kompisen heter Josefin Frängsmyr.

hejhopp städadkropp / gladeR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0