en dag i april

tjingeling,

denna kväll har jag varit med Elin, vi släpade oss till klippan för att visa "Aldrig" som Johanna länge har bett om att vi ska visa.  i kväll var det då dags, jag kan inte säga att jag nöjt av det men, Johanna ville så gärna så det var lite för hennes skull, det hela gick då iallafall bra och det blidde inga flykter ut i skogen för min del, som jag var nära på att göra men Elin, som min "livvakt" hindrade hon mej på ett livvakts aktigt vis.

sen begav vi oss hem för att äta glass och se på film, roligt film val blev det, tjorven och mysak, en rolig film som jag inte har sett på sisådär 7 år, vilket betyder att den har legat längst inne i ett skåpå alla dessa år och samlat damm, men nu fick den till sin glädje se dagens ljus igen. Som sagt, kul att man kan göra andra glada.


Nu ska jag inte gå och sova, har sovmorgon i mårrn, MUUUMS skulle man kunna säga men jag säger nog hellre NAAAAJS,
så nu tänkte jag visa lite bilder som min ögon envisades att titta på i långa stunder, bilderna är från en fjällvandring med två av mina bästavänner, glatt och gammalt. perfekt !



här följer en slags bildserie...

1. fyller på vatten
2. dricker
3. Mums, vad gott det var !

det var allt från mig, trevlig kväll !

hejhopp fjällkropp / rebecka

p.s  om ni nu blev alldelens chockade/rädda/förskräckta/imponerade eller något annat över att vi drack vatten från en bäck, jag skämtar inte med er om ni trodde det men det är faktiskt så att uppe på fjäll kan man dricka vatten direkt från bäckarna, najs eller nåt sånt ?


Kommentarer
Postat av: elin

hahah det ägde ju asså filmen ;)

men ja tycker de gick bra på klippan tycker inte du?:)

2009-04-20 @ 22:32:54
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/
Postat av: Mickan =D

vilka äre ? påbilden allså kram

2009-04-21 @ 17:07:49
URL: http://nyadagar.blogg.se/
Postat av: Mickan =D

vilka äre ? påbilden allså kram

2009-04-21 @ 17:08:09
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0