ett avskeds inlägg

hejhej hallå,
det här inlägget är både glatt och sorgligt, sorgligt för att jag snart tvingas slita mej från bloggen i helgen, det glada är att anledningen att jag måste det är för att jag och josse sticker till stockholm om 1 timme typ. Jag gissar att de flesta vet anledingen , men det behöver jag inte skriva här. det kan misstolkas och bli till skryt.

väskan står packad och klar i mitt rum och väntar på att få lämna detta hur och bege sej på resa. väskan är packad med tillexempel detta...

+ lite annat kraffs som inte behöver vara med på bild.

jag har förståss vikt ihop mina kläder, här ligger dom bara som en klädgröt på min säng.

nä nu kan jag inte skriva mer, jag måste göra mej klar så att jag kan stå redo när josses mamma kommer om en kvart,

hejhopp stockholmskropp / ResRebecka

p.s
med lite tur kan jag sno till mej en dator där nere och bekräfa att jag lever och att jag har det bra, vi får se, tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Felix

Trevligt:D hoppas det blir kul:D

2009-04-23 @ 20:54:16
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: Felix

Trevligt:D hoppas det blir kul:D

2009-04-23 @ 20:54:33
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0