hemma igen.

godkväll alla människor som tar sin tid och läser den fantastiskt perfekta och otroligt roliga och snygga blogg !
jag är nu på hemmaplan igen , och lite bilder får ni med lite tur se imorn.

det här inlägget borde egentligen inte existera, egentligen skulle jag och sofia slå våra kloka hjärnor ihop pch författa fram ett sannslöst roligt inlägg, men pågrund av för snabba klockor hann vi inte. vi la ner för mycket tid på en bild. vi fixar inlägg snarast, tills dess bilre våra vanliga singelinlägg att läsa. men visst kan det finnas fylliga texter som en riktigt tjock och god chokladsås som passar perfekt på enn lagom mjuk, lagom kall och lagom gammal vaniljglass....... ja ni, det skulle inte sitta fel i min alltid lika glasssugna mage.

det här inlägget skulle egentligen ha funits här igår kväll, men pågrund av ballar av stål och lite andra distraherande orsaker så kommer det idag, låsas att idag är igår.

och ni som inte hade tillgång till en tv, eller kanal 5, eller ligger och sover denna tid, eller har drabbats av en fruktansvärd förkylning och itne får röra er, eller ni som ligger fast spikade någon stanns i världen och inte kunde skratta åt ballar av stål kan skrattta åt denna (enligt mej) fantastiskt roliga sång på typ arbiska men låter som svenska,
jag och en kompis, som jag tyvärr inte umgås med längre.. skrattade många glada skratt åt den nån dag för ca 4 år sen (?)


hejhopp hattkropp / aRab

p.s imorn fyller jag år, den känns lite konstigt, jag har itne tänkt riktigt på det förrän nu, i vanliga fall brukar jag räkna dagar en vecka innan , jag måste vara alvarligt sjuk, får kolla upp det med skolsyster.

Kommentarer
Postat av: Mickan =D

vem var det :)<3?

2009-04-29 @ 22:35:05
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0