kära medborgare

Nu är de äntligen helg. vad sägs om det va ?
Jag tycker det är himelskt .

Men min så väldigt omtyckta bloggkompanjon(Rebban)+ den väldig omtyckta Sofian (inte jag) befinner sig just nu denna stund i sveriges huvudsta stockholm ,och har det säker ännu bättre. Jag är såååååååååååååååååååååååååååååååå här avundsjuk.
Men min tid kommer ju så småning om.
För jag ska ju nämligen dit den 7 maj, de ni (fast det kanske ni redan visste).

I vilket fall så ska jag då på spansk afton denna afton för Clara en av mina fantastiska kompisar ska nämligen dansa flamenco då(hon är grymt duktig) .
Så det blir nog en riktigt trevlig kväll.

ha en bra forsättning



Hejhopp flamencokropp / soffi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0