kvällssnack

Goddkväll,
jag sitter nu vid min vän Elins supersnygga bärbara dator....hehe
vi har suttit och planerat heela kvällen förutom när vi pallrade oss till kioskenoch köpte en av de välkända mjukglassarna som bor här. mumsigtvärre tycker jag , dagens äventyr var när vi skulle ta oss till bryggan som vi tänkte sitta och mumsa i oss våra glassar, lättre sagt än gjort eftersom att vi var tvungna att hopa över alla stup som var fyllda med bubbkande het lava, lyckligtvis så klarade vi oss helskinnade fram och tillbaka. tacka gudarna för det .

nu ska jag vara lite social.


gulleelin

hejhopp glasskropp / Rebeckaa

P.S nu tycker jag såhär att ni ska kommentera denna fina blogg! DE VA ALLT FÖR MIG hare bäst allihopa! GLADPÅSK / mostret.......ELIN

Kommentarer
Postat av: monstret

fast vi höll på att rammla i... men vi klarar ju allt så :]

2009-04-16 @ 00:21:13
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/
Postat av: CLARIS

REBECKA, nu sticker jag till huvudstaden, eller om fyra timmar rättare sagt. Jag säger så här: Ha det jättebra här hemma, kommer sakna dej. Och sen undrar jag om du kan hälsa Sofia He när hon kommer hem att jag är i Stockholm och inte kan följa med på friskis och svettis (som hon undrade). Tack på förhand. Puss.



Och Sofia Hö, när du läser det här: jag saknar dig, och jag hoppas att du har det bra där du är. Och en fråga: har du kollat mobilen? ;) PUSSSAR

2009-04-16 @ 13:34:45
URL: http://neon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0