långfredag

goddag,
ännu en vacker (?) morgon i soliga (?) Skellefteå.
- nej,
det är en grå,regnig slask morgon i trista Skellefteå. Jag önskar så att vi kunde ha lite vårstämming här men icke sa nicke.
Jag hör rykten och hälsningar från Sofia i söder och där är det varmt och skönt och dom har uunderbaart väder. FUSK ! tycker jag, men kul för henne. Får hoppas att det är lika fint väder i Stockholm helgen jag far dit.

idag hade Elin och Mattias planerat att vi skulle vara med varann men.... jag förstör den finfina planen med att fara till mormor. Tråkigt och kul på samma gång. tråkigt för att jag inte kan vara med Elin och Matte men kul för att jag ska till mormor. Det var ett tag sen nu.


Nu tänker jag berätta om SAFTKATASTROFEN som hände hos Den andra Sofian.
den olycksdrabbande personen spilde saft på sina sovgreojer och på alla deras galv typ.
den olycksdrabbade personen fick låna täcke av den andra Sofian.
den olycksdrabbade personen fick hänga sina saker ute för att det inte skulle komma saft nån annan stanns.
den olycksdrabbade personen fick sova utan täcke nästa natt medans det andra var i tvätten.
den olycksdrabbade personen fick ta sitt överkast för att inte frysa sönder under natten.
den olycksdrabbade personen vacknade morgonen därpå och mådde.... FINT.

den olycksdrabbade personen heter Rebecka Wallgren.

bild tagen av MOA

hehe, jag ser lite olycksdrabbad ut på den bilden men....

jag är lika glad ändå.

DAGENS (eller gårdagens, eller nåt sånt) APPLÅD går till....

FRIDA EDSTRÖM
varför ?
- jo hon sprang in på ajnas till jag och Moa och sa till oss att bussen kom , om hon inte hade gjorde det hade vi fått vänta på nästa.

TACK så mycket ! =)

hejhopp olyckskropp / rebbi

Kommentarer
Postat av: Den andra sofian :D

Bra jobbat frida!

2009-04-10 @ 12:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0