lilla paradiset

Godkväll,
som ni kan se i inlägget här under kan ni ju själva se hur underbart sofia har det. ååååååååå avundsjukan bubblar inom mig, men ! jag har minsann varit i ett litet paradis jag också, mormor eller mormors ballkong var idag kl 14.26 ett så soligt och varmt ställe att jag låg i bikini (?!?) och solade tills vi skulel fika och efter det hade solen flyttat sig så det vara baara skugga på ballkongen. ATTANS.
menmen , några minuter i solen fick jag i allafall och oj så skönt det var, nu längtar jag på riktigt efter sommarn.

bilder från kvällen med kusinerna, stug besöket och annat kul har inte hunnit laddas in på datorn riktigt än, så ni får se dom sen, kanske imorn . tills dess är den ända bilden jag har att bjuda på den här !


hejhopp bikinikropp / rebeckaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0