påsk och sånt

Tjeeeeeenare,
medans jag sitter och väntar på min vän Clara som anländer med bussen snart, funderar starkt på att gå vägen ner till busshållplatsen och möta henne. Jag tror det blir så.

NU har jag då äntligen laddat in ett tiotal av de hundra bilder som vi tog hos mormor. Ni ska få äran att se dem.
här och nu
det började då med att vi kom till mormor. (gillar mössan som så vackert passar på hennes huvud)

vissa i släkten roade sig med att ta roliga bilder. bland annat denna fotbild och det såkallade gruppkortet.
medans vissa glatt diskade och passade på att prata om allt mellan Bergsbyn/Stan och Kåge/Ersmark.
sen fixade vi oss en sån häääär smarrig jordgubbsmousse....
mumma !

påskägg, godis, presenter och äggmåling hör ju påsekn till.
på besöket i stugan knäppte jag lite kort som jag visar senare (ni kommer fatta då) tills dess bilre bilden på pappa och hans älskade sverige/tottenham flagga.

det var bilderna från mormor, men det kommer mer för dan när vi hade kommit hem spenderades med Kusinerna, då vi misann stack till erikslid och åt pizza i backen , självklart åkte vi lite också, och solade och "bråkade" haha... tvärr bilre inte så många bilder därifrån bara mat...
vanlig mumsig hawaii-pizza förmin del,
Amanda däremot satsade på något mycket "större"...
.... en Calskrove !
hennes kommentar : 
"Dom är godare var för sig, men tillsammans är dom en upplevelse"

poetiskt sagt av dig, just därför utnämner jag det till dagens citat.

hela truppen (nästan)

den var allt från glada lilla jag

jag älskar livet för tillfället.

hejhopp livskropp / Rebb
 

Kommentarer
Postat av: Felix

Vilka härliga personer o bilder=D

2009-04-16 @ 23:14:53
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0