paus

Hejhejhallå !

jag blev lättad av inlägget här under, Sofia är inte sös eller något annat hemskt, puh. Jag var lite rädd där ett tag.

Just nu tar jag en paus från alla presenter, presentpapper, lim, tejp, sax och tidningar som täcker golvet i mitt rum .
dagen började med att jag fixade lite på presenterna, sen resten av dagen fram till middan var jag med Markus.
vi köpte glass som vi åt ut i denna kalla dag, grymt gjort av oss om jag får säga det själv.

hur kvällen ska bli är helt obestämt, förhoppnings vis hittar jag någon att vara med. annars , ja annars får jag tråka hemma.

okej , vi vill inte ha snö just nu , men jag hade helt enkelt ingen bättre bild

hejhopp glasskropp / rwa

Kommentarer
Postat av: Mickan =D

vilken markus ? :D

2009-04-17 @ 00:23:11
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0