som en av de sju dvärgarna...

...har jag börjat kalla mej, idag utnämner jag mej till Butter, om ni undrar varför så är det inte för att jag är sur, mer irriterad. det har jag varit ett tag men det blev värre. Men jag ska inte prata om det, jag ska prata om nåt helt annat nämligen...

MOTTON !
som ni själva kan läsa på min och sofias profil så är vårat motto Hakuna Matata. Fast jag kan inte riktigt säga att det verkligen är mitt motto, jag har nog inget motto. men Hakuna Matata är ettt bra motto om man inte vet vad man ska ha.


Men om man har  valt ett eget motto tillexempel kämpa alltid, då tycker jag att det är viktigt att man följer sitt motto. Man borde tänka igenom det , för det blir väldigt fult och ännu fult om man har mottot kämpa alltid, men sen så gör man inte det. erkänn att det blir fult ? jag tycker att det är skruttfult. Så om någon människa läser det här och tänker "oj , jag följer ju inte mitt motto" välj antingen ett nytt som du kan följa eller börja vara mer trogen till ditt motto, jag tror att mottot blir väldigt glad då och det är ju aldrig dåligt att göra någon glad.

mottot och jag, se så glad man kan bli,

det var allt om motton.

nu väntar tvn på att få visa wipeout för mej och min käre bror.


hejhopp Tvkropp / butteR

Kommentarer
Postat av: Mickan =D

förstår dej är också butter nu :(

2009-04-19 @ 20:31:33
URL: http://nyadagar.blogg.se/
Postat av: a.koss

fin kusiner<3

2009-04-26 @ 16:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0