stockholm

tjoho !
var glada jag tog mej hit helskinnad. jag lever och är lycklig i denna sommar värme =) 19 grader celcius typ. lite svettigt vart det dock på stan. undersryk då att jag gick i t-shirt och skjorta.
men tyvärr vart det inte mycket köpt som jag hade planerat, dels för att jag inte äger så mycket pengar och dels för att mamma inte ville köpa mej nåt, eller iallafall inte skor för 800 kr och uppåt....hihi. men ett nagelack köpte jag iallafall. som jag hoppas kommer till användning, nåt smått klädesplagg blev det såklart vid närmare eftertanke.

glass var ett måste denna dag, av två anledningar
1. fötterna var så trötta så att dom grät och tackade mej djupt när vi tog glasspauser = att vi satte oss en stund.
2. glasss är lite svalkande

sedan josefin lämnade detta hus har jag varit på en promenad till kronprinsessans blivande hus, och rört handtaget, respeekt, för om ingen annan kommer på den tanken och viktoria är nästa person som öppnar dörren kan man säga att jag nästan har skakat hand med henne,

härnäst blire mumsig middag bestående av tacos. mumma säger jag bara. sen kanske jag ger mej ut en sväng och kollar området , vi får se, ¨hare bäst !



hejhopp sommarkropp / stockholmsbaRn

p.s Sofia, ursäkta att jag snidde bilden , jag hoppas att dte är okej , jag är liksom bildlös här...

p.s 2 om jag inte kommer hem levande kan det bero på att katten i detta hus har ätit upp mej, hehe, den har attakerat mer än en gång , men jag får visa min tuffa sida, hahaha, jag vill leva!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0