Denna tid.

Hejhej halloj !
Ja jag tänkte bara skriva ett kort inlägg för att ni inte ska tro att jag på grund av min dåliga uppdatering har:

1.Gått up i rök i denna värmen
2.Har blitt kidnappad och kanske till och med mördad
3.Har slutat på denna ljuvliga blogg ( kommer jag absolut ALDRIG göra)
4.Har bestämt mig för att flytta hit (okej det var ett dåligt förslag ,för om jag flytta hit så skulle jag ju endå kunna blogga)
5.Har blivit uppäten av något slags djur (eller kanska någon människa)

Som tur är har ju inget av dett hänt men jag vill inte att ni alla ska gå och oroa er (fast det kanska ni inte gör men endå)

Men nu måste jag pysa den härliga solstolen ute på bakgården kallar på mig .Ha det gött alli hopa.



Lägger ennu en gång ut denna härliga bild .

Hej hopp upp och ner kropp / Solungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0