Till slut.

Tjollahopp!
Ja då var sista dagen i skolan avkarad.Så som jag har längtat efter att denna stund ska komma.Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så beger jag och min familj oss av ner till småland. Det kommer nog att bli mega toppen.
Men innan allt det roliga så måste jag sköta allt det inte så roliga som t.ex städa,packa,kolla igenom packningen och så vidare.


Kommer kanska hinna skriva något litet inlägg där bortifån . Vi får se , vi får se
 Ha det så bra så länge och jag hoppas att ni får ett riktigt härligt påsklov .


Me and Rebbis

Hej hopp glad kropp / Soffiproppen


Kommentarer
Postat av: Felix

SOMMARBILD! Man börjar ju längta nu... Och så e det ju vackra flickor på bild;)

2009-04-08 @ 19:00:10
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: Gabbie

Tjejor, ni är underbara! Älskar er <3 :D jaa jag kommer sakna dig Sofia :(

2009-04-09 @ 10:06:42
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0