träning, svett och sommar

Tjoosan alla ! ,
denna dag har varit en riktig svettdag, misstolka ej kära vänner, jag har bara tränat mycket. jag har inte gått och svettat ner hela klassen , tur det. Det hade varit äckligt och pinsamt, men det hände ju som sagt inte.
jag har haft för mej tre svettframkallande aktiviteter.
1. gympa, med klassen (20% svett, eller något liknande)
2. friskis och svettis, med Sanna (70% svett, typ)
3. lite egen träning hemma, med mig själv och radion (10% svett, ungefär)

så där delar jag upp det, faktiskt trovärdiga sannolikheter som vi förövrigt har pratat om på matten så nu blir min mattelärare riktigt stolt över moi, det känns bra.

nu ska jag sticka till en engelska uppsats som väntar med ett retfullt leende på mig vid min säng i mitt rum. Dumma uppsats, sluta retas !
ååh, den slutar inte, jag får ta till mej hårdhanskarna.

ha en trevlig kväll alla som läste detta illaluktande inlägg.

sooommmar, nu tack !

hejhopp svettigkropp / t R ä n a d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0