vad slagning

...Hej !
nej , nu orkar jag helt enkelt inte hitta ett nytt språk att styla till bloggen med.
varför ?
1. för att jag inte har tid

2. för att jag inte har tid

3. för att jag inte har TID

4. för att jag INTE har TID

5. FÖR ATT JAG INTE HAR TID ! ! !

jag ska ju och träna.
jag skriver ett nytt inlägg för att berätta att jag har slagit vad med Matilda.

Jag tror :
att hon , Sofia och Jinci kommer vara på förstasidan på norran imorn

Matilda tror :
också det... skojja !
hon tror att dom inte kommer vara på första sidan.

Vinnaren får slå den andres vad.

talar om imorn vem som vann , om ni inte märker det själva =)

Hejhopp vadkropp / Rustning

Kommentarer
Postat av: Lina

HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHHÖ du förlotade ;) haha

2009-04-07 @ 13:12:12
URL: http://lhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0