Vinnaren är....

Hejssvejs,
Efter att nu ha kollat på vad alla olika människor tycker att Sadosh betyder i 4 minuter och 25 sekunder har jag kommit fram till vinnaren....

DEN ANDRA SOFIAN ! ! !
hennes förklaring är att Sadosh betyder en eldriven diskborste som snurrar automatiskt, typ som eldriven tandborste.
Det var kul tänkt, det var bara lite tråkigt att du inte kom på nåt språk, men du vinner ändå. GRATTIS !

alla ni andra hade också jättebra ideér men tyvärr finns det bara rum för en vinnare, men fortsätt läsa den blogg och håll era ögon öppna så kan jag lova att det dyker upp en ny tävling inom inte allt för lång tid .

Igår var det då iallafall den stora uppvisning och dags för mitt fågelskrik, och jag kan meddela att det skötte sig suveränt ! Jag lyckades !
Sen på kvällen med endast 7 minuter stressad påklädning efter teatern så stack jag till Moa som gick med mej till det efterlängtade 15 års festen som ägde rum hos min kära vän och blogg kompanjon Sofia, ja ni hörde rätt hon är 15 år nu, du växte upp så fort...... hihi, hurra hurra hurra hurra och Grattis !

bilder kommer sen, nu ska jag pallra mej till TVn och se på det avsnittet av Robinsson som jag missade när jag befann mej på Sofias lyckade kalas.


GRATTIS ÅTERIGEN ! =) <3

hejhopp morgonkropp / Robinsson

Kommentarer
Postat av: moa

Tack för frågan dee dee! Jag svarar på dom idag! Hur är det med dig då?

2009-04-05 @ 14:42:27
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0