12.12

är klockan när jag börjar skriva,
det betyder också att man får önska sig nåt, hehe sånt brukar jag göra javisst.
aja,
jag kom nyss hem lyckades få pappa att låte mig sova hos Sofia = att jag fick spendera lite mer tid med mina vänner än om jag hade pysit 22.30 det kan man ju lätt räkna ut.

iallfall så ska jag nu slänga på mig nå käder sen skall jag och Elin pysa till Kåge. Great.
ehm, och ja vad sak jag säga mer. Jag har inget mer intressant att säga förtillfället och då är det lika bra att jag slutar skriva så ni slipper läsa en massa ointressanta ord, det vore ju liksom slöseri med tid om jag får säga det själv. Problemet är att jag har ett problem som gör det näst intill omöjligt för mig att sluta skriva, det är typ irriterande. Ni ser ju själv, jag sa att jag skulle sluta skriva för sisådär 3 meningar sen, har jag slutat ? N-ä-e !

okej Rebecka, nu är det nog ! SLUTA !

hejhopp skrivkropp / föRfattaren

P.S
jag kom på att jag kan berätta att vi såg den här filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0