alla dessa bussar !

dom vill mig verkligen inget gott (inte Elin heller för den delen...) dom bestämmer sig alltid för att lämna oss busslösa.
Det betyder att dom skyndar sig att rusa iväg sekunder innan vi skulle kliva på. det kallar jag ELAKT !

iallafall var det samma gammla visa idag igen när jag skulle hem från Clara, avgick aningens sent från Claras hus = med att jag förstod att ända chansen att hinna med bussen var att springa till biblioteket och som jag sprang! fortare än vinden ! (okej nu ska jag inte överdriva) men jag sprang iallfall... men inte tillräckligt.. jag så till min fasa att bussen korsade e4an långt tidigare att jag förutsett.
jag la på en snabbare takt men det hjälpte såklart inte, fem sekunder för sent rundade jag hörnet för att se bussen försvinna...

typiskt ! 
denna förnedring och ack så jobbiga förlust satte en del små skador och skam i mitt innre men aja, jag överlever...

...lätt !

hejhopp besegradkropp / föRlorare

Kommentarer
Postat av: Anonym

bussen sug:( den hatar oss..

2009-08-26 @ 15:33:05
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0