en fastbunden kvinna mitt i skogen

det var jag igår det , ni förståt vi har gäster igår däribland en 10 årig flicka (som har jätte bra minne kan jag meddela, dom har itne varit hos oss sen ja, långt tillbaka och hon minns typ allt vi gjorde osv... sjukt ) iallfall tycker hon och min bror att det är riktigt kul att binda fast mig och se om jag kan ta mej lös, snäll som jag är gick jag med på att bli fastbunden runt ett träd...

så såg mästerverket ut...

sen lämnade dom då mig åt mitt öde, att ta sej loss eller att inte ta sej loss, det är frågan
jag valde att ta mig loss och ja, jag lyckades återigen

än har dom itne lyckats hålla mig fast, mouahhahah

för sakensskull vart min flykt filmad och filmen bestämde jag mig för att ni ska få se, dock inte nu eftersom att den inte har laddats klart och jag har en vän och en hund som väntar på mig så filmen visas förhoppningsvis ikväll.

håll ut kära vänner, håll ut !

håll tummarna kan ni också få göra, för jag är ju inte så teknisk och är inte säker på att jag har gjort på rätt sätt så i värsta fall kan filmen icke visas på youtube och det vore för synd tycker jag...

hejhopp fångekropp / Rep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0