en sån här rubrik liksom

hejhej hallå !

länge sen jag använde den hälsningen känner jag, aja.
gårdaden tillbringades fullt ut med Clara och Sofia. En stor del av dagen befann vi oss på stranden awesome !

kvällen var en ända lång promenad jag man säga, en promenad med ett dussin raster.
Det var väl en snabbis av igår. Idag är jag helt planlös, det känns både tråkigt och skönt om ni ville veta.

Jag kanske pyser till stranden igen om jag finner nån vän att fara med, jag får väl i värsta fall dra med min broder, aja.

bilder från igår kanske ni kan finna på  http://www.neon.devote.se/  observera KANSKE, om ni har tur, jag vet nämligen inte om Clara har hunnit skriva nåt eftersom att hon är fullt upptagen med att packa, hon sticker liksom till LONDON imorn, ni anar inte hur avunsjuk jag är... fast jag har ju iof en resa själv att se framemot dock äger den rum i september menmen.

nu väntar lite kläder, en tandborste och en dammsugare på mig.
       

hejhopp sommarkropp / morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0