en tia och två femmor

nu känner jag mig rik som ett .

iallfall nu när alla vet det så tänkte jag tala om en nästan lika viktig sak !

jag klarade mig igenom andra skoldagen, men det är inte allt
jag klarade mig igenom andra skoldagen utan några större symptom från skolsjukanm !

himmel och pannkaka ! jag kanske botar mig själv, super bra i sånnafall.

(det tycker Clara med förmodar jag)

nu när Claras namn nämts kan jag lika gärna avslöja att det är henne, Sofia och Sofia min kväll ska spenderas med från och med...
-nu !

hejhopp trollkropp / rikast

Kommentarer
Postat av: marcus

nej såklart det finns ju ingen bättre än mig :P

2009-08-25 @ 20:57:11
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0