Illa nog

Hola

Det är i dag måndag och jag är helt slut körd ,läss på paj och att städa.Det ligger till så här att min fader nu helgen fyllde hela 50 år.Så helgen gick i stort sett ut på att fira äta god mat(paj) och  ha huset fullt av folk.Riktigt trevligt.Men efteråt är man helt slut körd vill jag lova er.

Igår hade vi släktkalaset och under middagen kom jag och mina kusiner in på pinsamheter och stakare som har gjort bort sig i tv .Inget man själv direkt vill vara med om, men det lär ju aldrig inträffa mig efter som att jag inte planerar att få någon lyckad framtid som tv reporter eller något liknande .Iallafall så skrattade vi och hade kul men det hela spårade ur då Johanna(min kusin)berättade om en som fisit i direktsändning just som jag drack en stor klunk av cola som jag hade i mitt glas.Jag gjorde allt jag kunde för att inte spruta ut all dricka jag hade i min mun och sen börja skratta.Ni som varit i samma situation som mig vet hur svårt det är.Men istället för att spruta ut allt ur munen så åkte det upp i näsan istället. Väldigt obehagligt efter som det var bubbeldricka.Men man kan ju alltid se det från den ljusa sidan jag lyckade ju med att inte sruta ut det från munnen och jag fick ju en nässköljning på köpet och alla andra fick sig ett gott skratt.

Här är det klippet som min kusin då berättade om.


Hejhopp kalaskropp/Slutkörd

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha åh! Det där är ju det värsta! Att det där ens kan hända :P

2009-08-18 @ 20:44:23
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0