Körning i olika trafikmiljöer

Som jag har gått och väntat på denna stund då jag äntligen kan få tala ut.
Jo det är så här att jag just denna stund kan skryta om att jag för första gången i mitt liv har haft mod att äta den så kända calskroven (jubelrop och applåder)
Jag måst säga att det var en mycket intressant upplevelse.
Så vad tycke jag då om denna pizza?
Jo konstigt nog så tyckte jag faktist att den var god och mätt vill jag då lova att man blirfast än jag och Clara delade på en. Jag åt tills jag trodde att min magsäck skulle spricka tur nog så gjorde den inte det (Men det var inte långt ifrån att denna tragedi skulle inräffa)

Här har vi då Calskroven i egen hög person

Mumma eller vad anser ni?

hejhopp matkropp/calskroven

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle faktiskt också vilja testa någon gång!:D

2009-08-23 @ 18:15:19
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/
Postat av: josse

den är faktiskt god :O

2009-08-23 @ 23:56:28
URL: http://myworldinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0