mina tänder skall bli vita

har jag tänkt, därför borstar jag tänderna lite längre än vanligt, jag hoppas på ett bra resultat.

så, nu när jag har fått tala ut om min "tandtankar" kan jag tala om nåt annat.
jag vrider mitt huvud några grader åt vänster och tittar med bittra ögon ut genom fönstret och ser hu rregnet bara trillar ner från himlen.
Jag vet iten varför det blri så men varje gång vi ska till stugan bestämmer sig regndropparna för att det nu är dags att ta självmord, det är riktigt dålig tajming om jag får säga det själv.

Så ja, det blir återigen en dag i en regning liten stuga.
det var allt !


hejhopp tandkropp /
Regnhataren

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha om det är nån som behöver vitare tänder så äre jag :P hahah

2009-08-01 @ 15:26:59
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0