modevisning

kl 13.00 idag riktade jag och clara våra blickar mot en scen på ck, en modevisning skulle nämligen äga rum på denna platsen och Moa och Jazz skulle medverka bland många andra.
- bra gjort tjejer !
själv skulle jag aldrig våga, nej modevisning är nog itne riktigt min grej jag håller mig till teaterscenen tror jag...
men nu får mitt minne mig att minnas att jag faktiskt medverkat i en slags modevisning en gång i forntiden,

nuuu vart ni allt överraskade va?
men det är sant, när jag var 5 år hände detta. Det var min farbrors vän som "höll i" det hela och hade frågat min farbror om han visste någon tjej som var typ 6 år, ja resten kan ni nog själva lista ut. Fast jag kan väl inte påstå att jag njöt allt för mycket, som jag nämde är det inte riktigt min grej, men ändå lite kul att jag medverkade.

haha, NEJ du driver jag bara med er !
jag har verkligen inte medverkat i någon sådan sak, om man inte räknar med en modeivsing på roliga timmen i femman... hahah det är allt jag gjort inom "modet".

så nu när jag har skämtat klart är det bara att tacka för mig och önska er alla en fortsatt trevlig dag !

hejhopp modekropp/ skojaRen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0