musik finns i rummet intill

nu är det liksom så att det är morgon och inte vilken morgon som helst, nämligen den värsta morgonen på väldigt länge..
morgonen innan den fruktansvärda skolan,
ja det är alltså första dan i nian, känns väl sådär, hade gärna haft några måndader längre sommarlov... men det finns en lite kul sak det är att vi börjar kl 12 med lunch men icke sa nicke att jag ska äta på skolan, Elin kommer om en halvtimme och då sak vi fixa käk hemma innan vi far till skolan, så dagen får en bra start tycker jag iallfall.

men som sagt, nian är det som gäller...
jag ska avsöja en liten hemlis... jag känner mig som en åtta, helt sant, jag kan bara inte tro att jag ska börja nian känner mig absolut inte som det men men  det är inget jag kan rå för eller vad man ska säga.

jag önskar alla en riktigt lyckad skolstart !


hejhopp skolkropp/ berta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0