oops jag glömde..

..minsann bort att jag skulle avsluta "björnbärstävlingen" iigår eftersom att jag åt björnbär till frukost imorse med, fast denna gång med mjölk istället för fil, dock minns jag inte vilket av desa två mjölkprodukter som var mumsigare,
svaret är att båda var mums !

                        förra                                                          nya

men som jag sa skulle jag ju avsluta tävlingen och kröna en vinnare, och vinnaren är... vinnarna är....

Josefin
gissning: 9st björnbär

Sanna
gissning: 13st björnbär

och det rätta svaret (som ingen gissade på) är 11st björnbär.

Så grattisgrattis Sanna och Josse bra gissat !

hejhopp björnbärskropp / bäR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0