operation "filminladdning" misslyckad

så lyder dagens sorgligaste mening...

men jag förvarnade ju, inte sant? jag är inte särskilt tenknisk... tyvärr

iallfall så pös jag till mobacken idag (det är nämligen det årliga barnkörlägret där just nu om ni ville veta) det betyder iallafall att halva (?) min släkt är där, det vill säga min moster och mina två kusiner.
En kusin vid namn Lovisa ringde mej nämligen imorse och tvingade mig, okej inte riktigt tvingade mej men, att komma och hälsa på av två andledningar,

1. Hon ville såklart träffa sin älskade kusin
2. ... bör vi nog inte tala om här, kom och be på era bara knän framför mitt fejs så kanske ni kan få veta, om ni nu är SÅ desperata men det tror jag icke.

iallfall så for jag dit och badade först med Lovisa och Helena. Sen bara fanns jag där, jag fick som hoppa in som en sorts "extra ledare" eller nåt sånt.
Fast jag kände mej dock som en liten inbrottstjuv med tanke på att jag egentligen inte får vistas på lägret men jag fick tillstånd, tur det.

Fast hoppade iallfall över att ta fika och mat när dom åt, kändes bäst så.
Justja, appro på mat så träffade jag två av mina konfaledare, Maria och Viktor, dom jobbade nämligen i köket. Jag smakade ju tyvärr då inte på maten så jag kan inte säja om dom sköter sej bra (om det nu är dom som lagar maten det vet jag inte) men jag smakade dock saft som Viktor sa sig ha blandat och den smaka mums !

mycket text blev det, minsann.
och.. inga bilder ofc ni får njuta av lite bilder som jag snodde från http://sixty8tonesofgrey.blogg.se/ bilderna är från helgen på trästocks om ni undrar.



och dessa bilder är från http://neon.devote.se



hejhopp barnkörkropp / dragningskraft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0