på hemmaplan

och det känns riktigt skönt, trots att vädret faktiskt var riktigt glädjande jag möttes nämligen av en strålande sol direkt jag klev ut ur bilen.
Trots att vädret dög vart det, hur konstigt det än låter, inte alls mycket badande...

varför ?
jo för jag var upptagen med att återigen leka byggarebob med mina bröder. Vi fortsatte alltså på våran koja som nu har vuxit och blivit enormt mycket större.

Dock glömdes kameran hemma det betyder att jag inte har några bilder på lyxkojan, jag har sörjt det har jag verkligen men jag kunde iten sörja över en glömd kamera allt för länge jag fick allt ta och sörja över en mosad tumme efter en stund. Jag pikade nämligen för kung och fosterland när min tumme plötsligt tänkte "undrar vad som händer om hammaren träffar mig ? dom andra fingrarna tycker nog att jag är cool om jag vågar testa" så då flyttade sig tummen så att jag med dunder och brak hammrade mig själv på tummen,

ett ord kära vänner, ett ord...
AAAAAAAAAJJJ

så nu värker min tumme och ja, rätt åt den. Jag tror minsann att tummens hjärna också borde repareras.

idag ska minsann på moppeutflykt med mina vänner, vi får se vart vi hamnar jag vet inte än.
jag ska iallfall pysa snart så Tjing so long !

hejhopp tummekropp / byggaRebob


Kommentarer
Postat av: Mickan =D

söta :]<3

2009-08-03 @ 23:56:36
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0