röd tröja och blå handduk

ännu en skoldag väntar, dock kommer jag att ta bussen 5 i tolv och då kan man ju fråga sig vad jag gör uppe?
jo saken är den att jag har en useltidsuppfattning.... men det är inte hela sanningen, bara halva.
Jag gick upp tidigt för jag tänkte att jag skulle ut och springa vilket jag också gjorde med jag var snabbare (eller så sprang jag för liten bit..) än jag har beräknat så nu har jag hunnit med allt men ska hinna med på en morgon
så vad ska jag göra nu ?


för jag är för pigg för att vilja sova...
jag får nog lov att glo på en film eller något.

hejhopp filmkropp/ pigger

just ja, jag vill hinna visa en kul dikt..

för er som inte kan läsa kan jag säga attd et står såhär:
"för att du inte ska känna dig som en gammal tant ger vi dig nåt med spets och kant "

hasta la vista baby !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0