så var man hemma,

ja nu är jag då hemma efter en trevlig kväll med Elin, vi har faktiskt nästan bara gjort en enda sak gått runt och pratat, men trevligt har det vart  åjo.

innan jag avslutar detta ytterst kort inlägg vill jag bara berömma en speciell person, nämligen...
MIG SJÄLV !

hehehahahhihihohohähä...
osv

men varför nu detta "egoberömmande"?
ameh hallå ? jag har ju faktiskt varit grymt duktigt på att blogga inte sant?
jag har ju varit kanonduktigt !
typ tre inlägg på en och samma dag, mycket bra mycket bra,
dock kan jag då inte lova att jag fortsätter i dessa banor, men men det blir kul så länge det varar,

nu ska jag dricka lite juice tror jag minsann...

hejhopp fetkropp / berömd

Kommentarer
Postat av: elin

du är duktig du;D

2009-08-14 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0