sol, vind och vatten...

och...

åå jag måste erkänna en sak som inte är särskilt hemlig,
men JAG ÄLSKAR PÅGENS KANEL GIFFLAR !

det går i släkten kan jag passa på att meddela, min pappa är nämligen
(om möjligt) ÄNNU mer galen i dom.
det kan faktiskt bli nära på krig om påsen... eller ja, pappa har ju sina fusk och knep.
Pågrund av sin längd kan han nämligen utan problem gömma påsen längst in och längst upp i skafferiet = omöjligt ställe för mina ca 165cm att nå...

och när jag desperat försöker tala om att det är fusk så bara hånskrattar han åt mig på ett ytterst elak sätt.
frågan är...
kan man kalla denna onda man för pappa ?
 

aja, ett spännade avslut på ett ytterst annorlunda inlägg om jag får säga det själv.
Nu väntar en dusch på mig, sen får vi se vad jag hittar på ikväll.

hejhopp giffelkropp / dentappRegiffelkRigaRen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0