solvik

har nu nyss landat med bilen från solvik. vi hade nämligen en återträff med konfan och det var minsann en sjukt trvligt återträff kan jag säga helt ärligt rakt från mitt hjärta. jag orkar inte tala om alla tusen milijoner saker som vi hade för oss. jag kan endast visa bilder... dock inte från helgen eftersom att jag inte äger några sådana... än. men dock så äger jag nu flera bilder från i sommras och jag kan visa lite av dessa vackra bilder.

där får det allt ta och sluta för nu har jag minsann varken ork eller tid till att sitta och hålla på på detta sättet längre, men bilder vart det minsann.

hejhopp..(avbryter)
nej jag kom ju på att jag glömde säga att detta är då anledningen till varför inga inlägg dykt upp under helgen.

hejhopp..(avbryter)
och sen så... nej det var inget...

hejhopp KONFAkropp /konfirmand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0