stenyxa

idag skulle jag egentligen glo på konfirmationgrejs men pågrund av vissa små och några lite större anledningar blev det inte så, så nu sitter jag här... utan en endaste människa i min närhet.
Alla är på konfrimation eller i göteborg, sikken osis ! höjden av otur om man får uttrycka sig på det viset...

men att deppa gör mig inte gladare, det gör dock det här ordet...

ADJÖKEN !

det är ju ett mycket roligt ord om ni förstår, adjöken. Det är ju ett annat sätt att säga adjö eller nåt sånt. HAHA, jag tycker det låter rent för roligt...

adjöken, adjöken, adjöken, adjöken, adjöken, adjöken, adjöken....

och vet ni vad, om man uttalar det på ett annat sätt blir den en perfekt replik för Barbie...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...
tycker jag då, men ja, ni har kanske inte samma humor men erkänn att det var en liten aning kul ?
"adjö-ken"

nej nu går det itne ann att sitta vid datorn mer, jag får ta och hitta på nåt annat.

ADJÖKEN !

hejhopp adjökropp / faRväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0