tuggummi

tjabbalabbalooo
(återigen observera baloo från djungeboken)

jag sitter här i min ensamhet i en ett hörn i den lilla lya som jag och min familj kallar för vårat hem.
tuggummit kom till min mun tackvare min bror som så vänligt bjöd mig, sådant uppskattas sak du veta käre lillebror


och om jag kikar några grader åt vänster ser jag att klockan visar 17.25 himmel och pannkaka vad i hela fridens dar har fått klockan att ta världsrekord i tidslöpning ???

huvva, nu får jag skynda mig att ta vara på dan , eller ja, det har jag ju egentligen redan gjort jag har ju umgåtts med min kusin. Så ja, jag har inte precis inte gjort ingenting. Det kan man ju inte påstå.

NU, just nu i denna stund fixar mamma mat som tanken är att jag ska äta men icke sa nicke, jag är nämligen inte alls pepp på mat, anledningen är att jag redan har ätit, typ nyss. men jag får vär tvångs äta för att göra min mor nöjd.

sen ska jag vara med Elin blev det nyss bestämt.


sen tänkte jag ju passa på att tala om att fyra nära vänner till mig är i göteborg förtillfället, morrrr så avis man kan vara dom erbjöd mig visserligen ett gömställe i en resväska, det kändes dock lite för obekvämt så jag tackade med viss möda nej. Men jag beslöt mig att förlja med och vinka adjö, och ja det gjorde minsann också





hejdåååååååååååååååååå....

det var då allt jag hade att dela med mig av för stunden

hejhopp tågkropp/ tuggaR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0