tusen miljoner barn svälter !

(säkert fler)






nu kan jag meddela att mina vänner återkomit hem från göteborg och så vitt jag vet är dem alla vid liv.
det gör oss alla glada !
så glad blev jag att jag bestämde mig att göra en hemlig överasknings present till dessa 4 lyckligt lottade människor...


haha, trodde ni ja!
förlåt sw,mne, jf och mt för att jag inte orkar skriva ner hela era vackra namn, förlåt också för att jag avslöjade hemligheten för er, eftersom att ni aldrig kommer få se den... kanske när jag är död eller något sådant eller om nin kommer med en miljon kronor till gammel kojan imorgon kväll klockan 19.03 exakt ! ni väljer själva...

från detta dramatiska meddelade till ett mindre dramatiskt meddelande...
pastasås och frikadeller
nån som har smakat detta?
inte jag iallafall men det låter inte så mums enligt mig.

hejhopp hemligkropp / rik?

Kommentarer
Postat av: josse

förstår ej vad som hände med mitt ansikte där.. :(

2009-08-23 @ 23:56:57
URL: http://myworldinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0