4 december

hej på alla språk
(snodde repliken från den icket oväntade Bert såklart!)

jag sitter och kollar in i väggen, har inget bättre för mig.  Tuggar på kanten av en tavelram gör jag också , fast jag känner att jag ska sockra den lite, smakar mycket bättre då!

Jag kan ju tala om att det är denna tavla som det bits på..


ajaj, stackars talva.

nej men skämt osido. inte biter jag på nå tavlor inte. jag är ju ingen tavlliban heller !!

 

nono, snart ska jag smaska i mig ett par våfflor innan jag umgås med dessa små filurer

samt en viss michaela om jag inte misstar mig.

nu väntar våfflorna.

hejhopp våffelkropp /korv


Kommentarer
Postat av: josse

fyfan ta bort, fan vad taskig du är.. ;P

2009-12-05 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0