dagen före

jag känner att jag har en typisk "jag vill bara sova bort hela dagen" dag idag. Av personliga anledningar,

men min mamma tillåter mig inte att uppfylla min önskan, istället ska jag behöva rensa min garderob och annat energi krävande saker, morrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, det orkar jag ju inte !

jag vill sovasovasovasovasova !

så, nu vet ni det intressanta!

Jag kan även passa på att säga att det är en sjukt härlig känsla när man lovat att man ska göra något, son glömmer man bort det men kommer sedan på att man redan har gjort det, innan man lovade att man skulle göra det till och med, olalalaa man känner sig som räddad.


lite gullig tycker jag nog allt

hejhopp tröttkropp/ tröttare

Kommentarer
Postat av: Sanna

Linneas blogg heter linneaspictures.webblogg.se

men hon har inte lagt ut bilderna ännu,,

2009-12-23 @ 20:47:33
URL: http://ssannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0