en dag kvar

är nu hemma från julfesten som slutade för 48 minuter sen.

Jag måste ju erkänna att jag inte var så vidare sugen att fara tidigare idag men som det mesta blir det kul bara man försöker. Idag var ett såndant fall.

För tänk efter, man ska fara och man ska vara där mellan 7 och 11 typ, och vad blir roligare. att stå i ett hörn och sura i sitt eget ruttna sällskap eller göra det bästa av situtionen?
 
Jag för min del skulle rösta på det senare alternativet och det var även det jag enligt bästa förmåga försökte utföra och ja, det gick ju riktigt bra. Tack vare vänner och så så vart det faktiskt riktigt trevligt.

Nu ska jag göra något annat en stund och sedan sova för att sedan vakna upp till...
Den sista skoldagen!!

yeeehhhaaaa.



jag fastnade lite på allla "fina" bilder från solvik och tänkte med glädje visa ett fåtal av dem.

nu pyser jaag

hejhopp sommarkropp/ julfestar


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa fler bilder på gulliga jonas? :* <3<3<3<33<<3<3<

2009-12-17 @ 16:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0