fredagsmys

idag har då lucia trättfram genom dörrarna på st olof kyrkan, granne med kanalskolan.
Det kände aningens konstigt men äöven aninges kul och aningens tråkigt att det nu är över.

ja, jag åkte då sedan med lucian, även kallad Elin, och hennes familj till stigs och fikade. Jag och Elin satte tänderna i varsitt winerbröd. Sedan har vi umgåts båda två, lite mer jag då... höhö nej där skojade jag allt. Men att vi har umgåtts är utomordentligt sant!

Nu börjar min ljuvliga familj bli helt till sig av ilska eftersom att jag inte dykar upp när mat vankas så nu ska jag bege mig en trappa ner och sätta tänderna i någon makaron usling!


hejhopp bitkropp/ tändeR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0