GOD JUL GOTT FOLK!!!

jag vill börja detta inlägg med att tacka en viss Matilda som storartat räddade min kväll från att bli en total katastrof eller något där i närheten.

Men nu är jag hemkommen och skola nog möjligtvis ta mej en sömnstund. Det kan nog gott behövas eftersom att jag har massvis att fixa och genomföra morgondagen till ära (eller ja, egentligen idag) för det första så måste jag akut fixa en julklapp som jag i rena julstressen glömde bort....olalalaaaaa.

Så lite sömn kan nog behövas så att jag ens orkar ta mig ur min säng. Men jag har ingen större lust att sova, känns inte rätt, något saknas... gissa vad?

ja, den kan ni gott klura på i all evighet!

själv ska jag lukta lite på mina julklappar en sväng innan jag sover, trodde ni ja!



ja, här ser ni vad man gör när man är pigg, uttråkad och inte alls pepp på jul.
- då tar man kort på julkappar och gran och allt det där.

 

nej nu räcker det med inlägg, jag har en stark känsla av dåligheter om jag fortsätter mycket längre...

hehe, men iallafall, GOD JUL !!


först julsången i min väg.

hejhopp julkropp/ christmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0