mr ***** *******

jag sitter här i fula underställs kläder i sofias soffa och glor så ögonen ploppar ur på mannen i rubriken.
iallafall så blev jag väckt av ett litet telefon samtal från sofia.
typiskt henne, on har en tendens att väcka mig. frågan är vad det är som gör det kul?
jag själv finner inget roligt i saken.

tru för denna flicka då att hon hade ett skojigt erbjudande, jag tog med glädje emot erbjudandet och följde därmed med till en kulle och åkte lite snowboard med min vän.

det var det, nu är det dags att glo lite till,

hejhopp stirrigkropp / snowboaRd

Kommentarer
Postat av: josse

Oj, man kan ju undra vem denna man är då? ;)

det är vääääääääldigt svårt att lista ut... hmm ;) :P

2009-12-06 @ 15:10:19
URL: http://myworldinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0