ont ont aj

rubriken får med exakta ord berskiva hur jag känner just nu...

frågan man kan ställa sig och även fundera på är ju vars jag har "ont ont aj"

Dagens fråga:

Vars har jag ont?

 1. halsen
 2. näsan
 3. skallen
 4. maggen

nå vad känner era hjärnor är det rätta svaret ?
nåt ni vill dela med er av ?

då kan ni antingen öppna första bästa fönster och ropa av alla krafter "REBECKA HAR ONT I HUVET/NÄSAN/MAGEN/HALSEN !!!"
eller så kan ni skriva in eran gissning till norran eller annan valfri tidning
ni kan också tala om det för eran katt
sen kan ni ju kommentera eran gissning
ni kan även ringa Fredrik Rainfelt för största möjliga yttrande om svaret
och ni fega stackare som inte vågar göra något av överstående kan ju helt enkelöt bara skita i det!

hejhopp ajajajkropp/ värk


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Huvudet kanske? :P

2009-12-02 @ 18:32:09
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

4, Magen. Ja, det är mitt slutgiltiga svar.

Har jag rätt? Självklart.

Är jag bäst? Självklart.

2009-12-02 @ 20:31:51
Postat av: Maria

det skulle ju vara lite roligt om det var magen, men man vet ju aldrig ;) (nu lät det jättehemskt, hoppas du förstår i alla fall =)

2009-12-07 @ 21:06:09
URL: http://pajaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0