R som i ....?

R som i ... ? ja vaddå?
att Rebecka börjar på R är jag fullt medveten om men jag måste komma på något mer... måste göra det inför ikväll, och trop mig, det är inte det lättaste. verkligen inte.

iallafall så kan jag tycka att jag borde sluta vanka runt i mjukiskläder nu, dagen har börjat för länge sen och här sitter jag som en hemsk liten risig fisk.

risig börjar ju faktiktiskt på r nr jag tänker efter, nåt att fundera på kanske?

 

om ni skulle undra så ska jag basera kvällens klädsel på något som börjar på R. Kanske rebecka risig är ett förslag? kanske kanske inte.


Av: the one and only Grevinnan von Görel

APPLÅDER

hejhopp rebeckakropp/ Greve von Görel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0