tears in heaven

jag lyssnar just nu ovanstående låt, jag vet inte riktigt vad jag ska göra för bedömmning av den, iallafall så får den mig inte gladare eller mindre slö ich utråkadad, nejnej minsann, raka motsatsen. därför föreslår jag att jag ommedelbart slutar lyssna och hittar på något annat.

jag tror minsann att ett söndags bad passar sig just i detta tillfälle och så får det blir då.
ska jag höra av mig sen så ni kan känna er säkra på att jag inte har druknat?
nej , jag jag gissar att ni männickor som läser detta är så klipska att ni förstår att man måste vara en stor idiot eller möjligvis har mycket otur för att lyckas med det.

väldans vad jag visar bilder från fortiden,

hejhopp uttråkadkropp/ känslor...igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0