två dar kvar

som ni ser i rukrikerna så räknar jag ner dagar till att jullovet börjar!

iallafall så älskar jag massor med saker, den som kommer på flest vinner!
från och med nu!

jag lyckades iallfall idag, men liiiite hjälp av min vän matilda finna kläder till julfesten som dög.
Jag var ju som lite sent ute, men bättre sent än aldrig. Jag så intressanta saker hade jag att dela med mig av.
jag ger en liten jullåt att lyssna på och öka julkänslan en nivå hägre.

själv gillar jag den, den får mig att tänka på två roliga/bra saker (om man bortser från julen såklart)
lista ut dom två sakerna om ni kan!!! eller så kan ni låta bli, en ledtråg kan ni få..
- halloween


det var allt för mig

hejhopp julkropp/ detsnöaR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0