VANTAR

vantar kan behövas när man ska ut, vilket jag ska så snart Josefin ringer mig. Då beger jag mig ut och vantar ska jag sannerligen ha.

Dagens ämne vid matbordet:

Boxning
eller som min bror föredrar att säga "bOxning"

min åsikt om saken är att det äör en skitcool sport, jag hara bara inte insett det förrän typ 3, 4 veckor tillbaka i tiden. Förr tyckte jag bara att boxare var fula sönder slagna missfoster
Nu tycker jag typ raka motsatsen

så vi diskuterade iallafall det och det var inget mer med det, ingen vidare intressant diskussion eftersom att resterande familjemedlemmar bara satt och skrattade tills dom storknade när jag utryckte min "kärlek" till sporten.

Missförstå mig inte, jag vill inte boxas, jag kan bara tänka mig hur det skulle se ut... jag skulle nog springa min väg innan min motståndare hann blinka, tack och godnatt för min boxnings karriär.

hejhopp boxningskropp/ vantaR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0