back to the dator

Goder morgon,
det var länge sen vi talades vid, tjena igen !

jag har nämligen haft mycket trevligt för mig. Men som vanligt inga bilder, jag borde verkligen börja att ta bilder på vad jag har för mig, inläggen blir så mycket roligare då.

aja, i onsdags träffades iallafall konfamänniskorna från björkgården 1 (ett av husen vi bodde i) det finns bara en sak att säga om den kvällen trevligt,


- VACKERT

det var onsdagen det,
på torsdagen var jag med min kära vän Clara, för att få vara med henne lite längre (föräldrar ni vet) så bestämdes det att jag skulle sova hos henne, soffan blev det, soffan med en gigantisk madrass över. Vi hyrde en film, haha,
another cinderella story är namnet.

hehe, vad ska man säga, vi hyrde den för att få ett gott skratt och ja, det fick vi, inga kommentarer, hahah.

fredagen spenderades med Clara och Lisa på stadsfesten, kul kul.

frekvällen spenderades med Clara, Emelie, Agnes, Rasmus och Oskar. Riktigt kul , roligaste kvällen jag haft på länge faktiskt, av flera anledningar. En anledning var att jag , utan minsta tjat på mamma fick stanna på stan till två , det var chockerande , men kul och tur för jag hade inte velat lämna stället tidigare.

igår var det också stadsfesten som gällde, med samma personer som fredagkvällen.

sen igårkväll hamnade jag hos josse och hittade inte hem förrän idag , hahah.

Nu väntar en släktträff på mig och min släkt, bäst att pysa.

ni synes i brynäs.

hejhopp hoppkropp / glade
R

Kommentarer
Postat av: Mickan =D

MISST YOU....<3

2009-07-05 @ 21:20:49
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0