en måndagmorgon i juli

Tjenixen !

Ja eftersom att klockan är 11.42 har det inte hunnit hända så väldigt mycket denna dag. Så då kan vi fråga oss...
hände det något i natt ?
svar JA, faktiskt , jag drömde, ockej inget ovanligt med det, jag drömmer typ jämt nu förtiden och ja, det är väl roligt.

aja, eftersom att inget mer hände i natt så kan ju dela med mig lite av släktträffen jag talade om igår.
jo, det var väl roligt, vi höll till i Ersmark .

det första jag fick göra när jag anlände var att slava... jag fick nämligen skära gurka. Som tur är var jag icke ensam med en massa gurkor, tur det. Från början var det nämligen ett ägg där också. Ägget heter Amanda, och är på något konstigt sätt min kusin...


vi skärde iallfall gurkor en lång stund sen kom Sofia och hjälpte till. Men nu är det färdig pratat om gurkor, nu ska jag prata lite mer om vad som hände när själva släkten kom, vi fikade.
ja, fast inte hela tiden, vi hade en tipsrunda osv med det var väldigt mycket fritid.

Min fritid gick oftast ut på att bli instängd i en låda av Lisa och Matilda (om någon undrar så är det mina tremeningar, och ja, dom ska börja 5:an) ja iallfall, instängd blev jag men likaså vart jag utsläppt igen, tur det.
Sen fick jag stänga in dom, det vart en present till mig själv, haha.

Ja men kort sagt det vi gjorde var ju att umgås, trevligt att se alla och sånt. Ja det var nog egentligen det jag hade att säga om saken.






som ni ser har jag lite bilder denna gång, och faktiskt är det jag som har tagit några av dom, den ni,

aja, nu ska jag hitta nåt trevligare att sysselsätta mig med en dag som denna, det blir antaglien slaveri igen eftersom att jag ska jobba för att få pengar till klasskassan, föräldrarnas ide, fy på er föräldrar, fy

ska nog ataglien få måla staket eller något liknande, får skynda mig att bli klar fort så jag hinner med annat här i livet.

hejhopp slavkropp / målaRe

Kommentarer
Postat av: saanna

ja, tyvär.....

2009-07-06 @ 18:51:02
URL: http://ssannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0